V današnji poplavi različnih medijev se je težko odločiti, kje in kako oglaševati za dosego zastavljenih ciljev, najsi bo povečanje prodaje ali le grajenje ugleda blagovne znamke. To še posebej velja, kadar proračun za oglaševanje ni visok in ne moremo zaobjeti vseh želenih medijev s širokim dosegom, kot je na primer televizija. V teh primerih je idealno oglaševanje v regionalnih medijih. Zakaj?
Ljudje bolj zaupajo lokalnim in regionalnim medijem
Vsebino v lokalnih in regionalnih medijih ustvarjajo ljudje, ki v tem okolju tudi živijo. Tako bolj poglobljeno spremljajo problematiko, hkrati pa tudi niso podvrženi objavam t.i. lažnih novic, saj so bolj nepristranski in niso pod vplivom kapitala, kot je to pogosto pri nacionalnih medijih.
Obravnavane so aktualne teme in zgodbe običajnih ljudi
V regionalnih medijih je objavljena vsebina iz določene regije, ki sicer nikoli ne bi dobila medijske pozornosti. Beremo lahko o sosedovem fantu, ki je odličen športnik, sošolcu iz srednje šole, ki je uspešen podjetnik, pa o vseh aktualnih temah, ki pomembno krojijo vsakdan nekega kraja – od del na cestah in gradnje nove šole do širitve zdravstvenega doma in draženja cen v vrtcih.
Odlično razmerje med dosegom in ceno
Oglaševanje v regionalnih medijih je praviloma precej cenejše od oglaševanja v nacionalnih medijih, hkrati pa prvi bolj temeljito pokrivajo regionalni bazen oz. je njihov doseg v regiji primerljiv (ali celo večji) z večjimi mediji.
Zakaj oglaševati v regionalnem mediju Modre novice
Revija Modre novice je na trgu že 25 let in tako uživa visoko stopnjo zaupanja med bralci. Predana uredniška in novinarska ekipa poroča o aktualnem dogajanju v regiji ter išče kakovostne in pozitivne zgodbe. Tiskana revija je mesečnik, ki v nakladi 30.000 izvodov brezplačno prihaja v gospodinjstva Kamnika, Domžal, Mengša, Trzina in Komende. To je regija, kjer je kupna moč najvišja. Kot poroča Statistični urad je razpoložljivi dohodek na prebivalca v osrednjeslovenski statistični regiji v 2021 znašal 14.651 evrov in je bil od povprečja na ravni države (14.000 evrov) višji za 4,7 %.
Pod okriljem Modrih novic deluje tudi novičarski portal modre-novice.si, ki je v zadnjem letu dosegal nadpovprečno rast: kar 364 % več ogledov strani in 37 % več uporabnikov; na splošno portal obišče okoli 9000 uporabnikov na mesec, portal beleži okoli 47.000 ogledov strani na mesec. Glavna konkurenčna prednost novičarskega portala modre-novice.si je kakovost, kar dokazujejo tudi uporabniki, ki si povprečno ogledajo 4 strani (torej 4 objavljene članke).
Mimogrede, raziskava družb iPROM in Valicon o medijskih navadah slovenskih uporabnikov spleta v letu 2022 je pokazala, da vprašani bolj zaupajo medijem odprtega spleta, kot so vsebinski spletni mediji, spletni novičarski portali, spletne trgovine, spletne strani podjetij, kot pa vsebinam v ograjenih vrtovih, ki so v večji meri del platform družbenih omrežij. Analiza odnosa do oglasnih sporočil je pokazala, da uporabniki ocenjujejo oglasna sporočila na odprtem spletu kot bolj relevantna, medtem ko je relevantnost v ograjenih vrtovih nižja. Največ uporabnikov prebira novičarske spletne medije (80%), na spletu pa v povprečju preživimo slabih pet ur dnevno.
Več o možnostih oglaševanja v regionalnem mediju Modre novice si lahko preberete tukaj ali pa nam pišete na urednistvo@modre-novice.si in naša ekipa tržnikov vam bo z veseljem predstavila vse različice ali pripravila ponudbo, prilagojeno vaši dejavnosti in ciljem, ki jih z oglaševanjem želite doseči.
Oglasno sporočilo