četrtek, 16 oktobra, 2025
5.1 C
Kamnik
5.1 C
Kamnik
četrtek, 16 oktobra, 2025
5.1 C
Kamnik
četrtek, 16 oktobra, 2025
5.1 C
Kamnik
četrtek, 16 oktobra, 2025
DomovAktualnoNove ideje za razvoj turizma v Kamniku

Nove ideje za razvoj turizma v Kamniku

Gregor Torkar in Mitja Uhan sta s svojo idejo o prodajalni slovenskih kraft piv na Šutni najbolj prepričala strokovno žirijo 3. Vseslovenskega turističnega start-up vikenda, ki je minuli konec tedna potekal v Kamniku, in tako postala zmagovalca tridnevnega dogodka, na katerem so se rojevale in kalile nove ideje za obogatitev turistične ponudbe v Kamniku. Na drugo mesto se je uvrstila ekipa z idejo o divjem kuhanju, navdihnjenem z zgodovino; sestavljale so jo Katja Rebolj, Polona Janežič in Pavla Peterle Udovič. Tretje mesto je osvojila Darja Pirš z idejo o srednjeveški večerji v gostilnici pri Podkvi v Kamniku.


Vseslovenski turistični start-up vikend, ki je letos potekal že tretje leto, je namenjen iskanju in snovanju novih, edinstvenih turističnih poslovnih idej, ki bi v prihodnosti obogatile turistično ponudbo Kamnika in širše. Organizirajo ga Zadruga KIKštarter, Podjetniški klub Kamnik in Zavod za turizem in šport Kamnik, letos s podporo dveh partnerjev, SRIP turizem ter Javni zavod Turizem Ljubljana.

Tokrat je na turističnem start-up vikendu sodelovalo deset ekip. Udeleženci so od petka do nedelje razmišljali, raziskovali in snovali nove turistične produkte. Nastalo je enajst idej, od tega se jih je pet uvrstilo v finale, ki je potekal v nedeljo zvečer, ko so ekipe svoje ideje in vizije predstavile komisiji. Sestavljali so jo Luka Svetec, v. d. direktorja Zavoda za turizem in šport Kamnik, Ivan Hribar, prokurist Term Snovik, Aleš Juhant, direktor podjetja Metal-Profil, Uroš Rak, predsednik Podjetniškega kluba Kamnik, in Dejan Ristič, Javni zavod Turizem Ljubljana.

V finalu se je predstavilo pet turističnih idej. Mateja A. Kegel iz Radomelj je predstavila nadgradnjo svoje že obstoječe sobe pobega (energy escape room) v Kamniku z dodatnimi aktivnostmi, kot so kosilo, obisk parka s trampolini, obisk savn, sprehod po Kamniku in pustolovsko raziskovanje mesta s pomočjo knjižice, v krovni produkt z imenom Energy adventures (energične pustolovščine). Katja Rebolj iz Trzina je skupaj s Polono Janežič iz Ljubljane in Pavlo Peterle Udovič iz Škofljice predstavila idejo o divji zgodovinski kuhariji, ki bi gostom ponudila od nabiranja sestavin do kuhanja jedi, kot so to počeli naši predniki. Kamničan Gregor Torkar, ki na kamniški Šutni že vodi prodajalno plošč Črna pizza, je skupaj z Mitjo Uhanom predstavil idejo Pir pr’ debeluh, ki bi obogatila ponudbo kamniške Šutne s prodajalno vseh slovenskih kraft piv z razširitvijo prodaje v spletni trgovini. Kamničanka Darja Pirš je predstavila idejo o srednjeveški večerji z dodatnim programom viteške skupine, ki bi vključeval sabljanje, bruhanje ognja, srednjeveške plese ipd. Osnovna lokacija večerij bi bila gostilnica pri Podkvi, tej pa bi Darja dodala še t.i. pop up (priložnostne) dogodke, ki bi potekali s pomočjo t.i. food trucka (vozila s hrano). Oleg Dyvinets iz Ukrajine je skupaj s hčerjo Dašo Dyvinets predstavil idejo spletne platforme, na kateri so zbrani manjši in večji turistični ponudniki (od turističnih vodnikov in agencij, ki ponujajo razna doživetja, do restavracij in prenočišč), ki se s pomočjo platforme lahko predstavijo svetovni javnosti.

Turistični start-up vikend – zmagovalci, 2023

Komisija je med predstavljenimi predlogi izbrala tri zmagovalne, in sicer je, kot smo že zapisali, prvo nagrado in 1200 evrov osvojil produkt Pir pr’ debeluh, drugo nagrado in 500 evrov produkt Divja zgodovinska kuharija in tretjo nagrado ter 300 evrov Srednjeveška večerja. Za nadgradnjo projekta Energy Escape Room je komisija pohvalila tudi Matejo A. Kegel, Olega Dyvinetsa pa povabila, da platformo, ki je že pripravljena in deluje, predstavi v KIKštarter pospeševalniku, skladu, ki združuje kamniške poslovneže in v katerem lahko zagonska podjetja prejmejo kapital, ki ga potrebujejo, dodatno znanje ali mentorja za hitrejšo rast.

Vse ekipe, ki so sodelovale na turističnem start-up vikendu, se lahko do 8. maja prijavijo tudi na razpis Občine Kamnik za dodelitev proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva. Razpisanih je 25 tisoč evrov, s katerimi želijo spodbuditi razvoj inovativnih idej podjetnih posameznikov in skupin s ciljem ustvariti primere tržno uspešne turistične ponudbe v občini Kamnik.

SORODNI ČLANKI

SLEDITE NAM NA

Najbolj brano

DomovAktualnoNove ideje za razvoj turizma v Kamniku

Nove ideje za razvoj turizma v Kamniku

Gregor Torkar in Mitja Uhan sta s svojo idejo o prodajalni slovenskih kraft piv na Šutni najbolj prepričala strokovno žirijo 3. Vseslovenskega turističnega start-up vikenda, ki je minuli konec tedna potekal v Kamniku, in tako postala zmagovalca tridnevnega dogodka, na katerem so se rojevale in kalile nove ideje za obogatitev turistične ponudbe v Kamniku. Na drugo mesto se je uvrstila ekipa z idejo o divjem kuhanju, navdihnjenem z zgodovino; sestavljale so jo Katja Rebolj, Polona Janežič in Pavla Peterle Udovič. Tretje mesto je osvojila Darja Pirš z idejo o srednjeveški večerji v gostilnici pri Podkvi v Kamniku.


Vseslovenski turistični start-up vikend, ki je letos potekal že tretje leto, je namenjen iskanju in snovanju novih, edinstvenih turističnih poslovnih idej, ki bi v prihodnosti obogatile turistično ponudbo Kamnika in širše. Organizirajo ga Zadruga KIKštarter, Podjetniški klub Kamnik in Zavod za turizem in šport Kamnik, letos s podporo dveh partnerjev, SRIP turizem ter Javni zavod Turizem Ljubljana.

Tokrat je na turističnem start-up vikendu sodelovalo deset ekip. Udeleženci so od petka do nedelje razmišljali, raziskovali in snovali nove turistične produkte. Nastalo je enajst idej, od tega se jih je pet uvrstilo v finale, ki je potekal v nedeljo zvečer, ko so ekipe svoje ideje in vizije predstavile komisiji. Sestavljali so jo Luka Svetec, v. d. direktorja Zavoda za turizem in šport Kamnik, Ivan Hribar, prokurist Term Snovik, Aleš Juhant, direktor podjetja Metal-Profil, Uroš Rak, predsednik Podjetniškega kluba Kamnik, in Dejan Ristič, Javni zavod Turizem Ljubljana.

V finalu se je predstavilo pet turističnih idej. Mateja A. Kegel iz Radomelj je predstavila nadgradnjo svoje že obstoječe sobe pobega (energy escape room) v Kamniku z dodatnimi aktivnostmi, kot so kosilo, obisk parka s trampolini, obisk savn, sprehod po Kamniku in pustolovsko raziskovanje mesta s pomočjo knjižice, v krovni produkt z imenom Energy adventures (energične pustolovščine). Katja Rebolj iz Trzina je skupaj s Polono Janežič iz Ljubljane in Pavlo Peterle Udovič iz Škofljice predstavila idejo o divji zgodovinski kuhariji, ki bi gostom ponudila od nabiranja sestavin do kuhanja jedi, kot so to počeli naši predniki. Kamničan Gregor Torkar, ki na kamniški Šutni že vodi prodajalno plošč Črna pizza, je skupaj z Mitjo Uhanom predstavil idejo Pir pr’ debeluh, ki bi obogatila ponudbo kamniške Šutne s prodajalno vseh slovenskih kraft piv z razširitvijo prodaje v spletni trgovini. Kamničanka Darja Pirš je predstavila idejo o srednjeveški večerji z dodatnim programom viteške skupine, ki bi vključeval sabljanje, bruhanje ognja, srednjeveške plese ipd. Osnovna lokacija večerij bi bila gostilnica pri Podkvi, tej pa bi Darja dodala še t.i. pop up (priložnostne) dogodke, ki bi potekali s pomočjo t.i. food trucka (vozila s hrano). Oleg Dyvinets iz Ukrajine je skupaj s hčerjo Dašo Dyvinets predstavil idejo spletne platforme, na kateri so zbrani manjši in večji turistični ponudniki (od turističnih vodnikov in agencij, ki ponujajo razna doživetja, do restavracij in prenočišč), ki se s pomočjo platforme lahko predstavijo svetovni javnosti.

Turistični start-up vikend – zmagovalci, 2023

Komisija je med predstavljenimi predlogi izbrala tri zmagovalne, in sicer je, kot smo že zapisali, prvo nagrado in 1200 evrov osvojil produkt Pir pr’ debeluh, drugo nagrado in 500 evrov produkt Divja zgodovinska kuharija in tretjo nagrado ter 300 evrov Srednjeveška večerja. Za nadgradnjo projekta Energy Escape Room je komisija pohvalila tudi Matejo A. Kegel, Olega Dyvinetsa pa povabila, da platformo, ki je že pripravljena in deluje, predstavi v KIKštarter pospeševalniku, skladu, ki združuje kamniške poslovneže in v katerem lahko zagonska podjetja prejmejo kapital, ki ga potrebujejo, dodatno znanje ali mentorja za hitrejšo rast.

Vse ekipe, ki so sodelovale na turističnem start-up vikendu, se lahko do 8. maja prijavijo tudi na razpis Občine Kamnik za dodelitev proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva. Razpisanih je 25 tisoč evrov, s katerimi želijo spodbuditi razvoj inovativnih idej podjetnih posameznikov in skupin s ciljem ustvariti primere tržno uspešne turistične ponudbe v občini Kamnik.

SORODNI ČLANKI

VREME

Kamnik
few clouds
5.1 ° C
7.4 °
4.9 °
95 %
0.5kmh
20 %
čet
9 °
pet
15 °
sob
13 °
ned
12 °
pon
12 °

SLEDITE NAM NA

Najbolj brano