Gregor Torkar je človek radovednega duha, številnih zanimanj in še več inovativnih idej. Dela kot spiker in Dj na Radiu Bob, igra bas kitaro in organizira različne dogodke, je pa tudi lastnik čisto nove nostalgične ploščarne Črna pizza, ki je pod okriljem projekta Interreg Podonavje – CINEMA in razpisa Kamnik, moje podjetniško mesto pred kratkim odprla svoja vrata na Šutni. Ampak Črna pizza ni le običajna prodajalna plošč. V njej se človek takoj počuti kot v domači dnevni sobi. Udoben fotelj namreč kar kliče, da se v njem udobno namestiš, si nadeneš slušalke in samo uživaš v dobri glasbi.
Gregor, kakšno vzdušje ustvarjaš v Črni pizzi?
Že odkar sem dobil idejo po lastni ploščarni, v njej nikoli nisem želel zgolj prodajati glasbe. V Črno pizzo tako ljudje ne pridejo le po dobro ploščo, ampak imajo tukaj tudi možnost za sproščen pogovor in druženje, predvsem pa za uživanje v dobri glasbi. Zares si želim, da bi mi v Črni pizzi tudi v prihodnje uspelo ustvarjati vzdušje, ki sem ga še kot srednješolec občutil, ko sem redno zahajal v kranjsko ploščarno Alligator.
Kako to, da si se odločil odpreti ravno ploščarno?
Ugotovil sem, da v Sloveniji dejansko obstaja trg za nakup vinilnih plošč in tako je počasi dozorela odločitev, da odprem čisto svojo ploščarno. Veliko vinilnih plošč se pri nas proda preko spleta, a sam nisem ravno velik pristaš tovrstnega načina prodaje. Raje imam pristni osebni stik, zato glede tega, ali odpreti fizično prodajalno ali ne, ni bilo nobene dileme.
Kje si izvedel za projekt CINEMA, ki ob podpori Občine Kamnik nagovarja pogumne, kreativne in inovativne podjetnike, ki želijo s svojimi storitvami prispevati k obuditvi in razvoju starega mestnega jedra?
Ko sem sprejel odločitev, da odprem svojo ploščarno, sem takoj začel aktivno iskati primeren prostor. In tako sem popolnoma po naključju naletel na projekt CINEMA in poziv Kamnik, moje podjetniško mesto. Prav projekt CINEMA mi je zelo pomagal do tako zelo želenega prostora za mojo trgovino. Stopil sem v stik z najemodajalko, s katero sem pod zelo ugodnimi pogoji sklenil dolgoročno najemno pogodbo. In to je za nekoga, ki je šele na začetku podjetniške poti, zares zlata vredno. Sredstva, ki sem jih pridobil preko programa so mi in mi bodo še v veliko pomoč pri promociji, postavitvi spletne strani … Skratka, projekt CINEMA je bil zame še tista zadnja brca, ki me je spodbudila, da sem zares uresničil idejo po lastni ploščarni.
In vsekakor bi takih projektov potrebovali še več. Vendar pa si želim, da se projekti, kot je CINEMA, ne bi osredotočali le na izvajalce, ampak da bi bili v celoten proces vključeni tudi lastniki prostorov, za katere imam včasih občutek, da kar nekako ne želijo oživiti svojih praznih prostorov in jim vrniti njihovega prvotnega namena.
Kako pa so prebivalci in obiskovalci Kamnika sprejeli tvojo trgovinico?
Čeprav se je trgovina Črna pizza odprla šele pred kratkim, sem deležen zelo pozitivnih odzivov. Ljudje, ki se oglasijo v trgovini, ob poslušanju glasbe radi obujajo spomine, se pogovarjajo o tem in onem … Skratka, v trgovini se veliko družimo in nikakor ne gre le za prodajo glasbe. Osebni stik s strankami se mi zdi zelo pomemben.
Kot si nam zaupal, prihajaš iz Kranja. Kakšen pa se ti zdi utrip Kamnika? Ali imaš občutek, da domačini prepoznavajo vse potenciale, ki jih ponuja to čudovito srednjeveško mesto?
Res je, odraščal sem v Kranju, a zadnje leto in pol živim v Kamniku. Tukaj se odlično počutim. A hkrati sem včasih kar malo razočaran nad tem, da domačini v tem čudovitem mestu (še) ne prepoznajo dovolj priložnosti. Kamnik vidim kot mesto pestrega dogajanja, kot mesto kulture, kulinarike … Glede na to da imamo že samo v Kamniku kar nekaj kraft pivovarjev, bi si vsekakor želel, da bi se prav tukaj, na Šutni, odprla trgovina, kjer bi bila na voljo vsa slovenska kraft piva. Prav tako si v tej krasni ulici lahko predstavljam tudi dobro gostilno s srednjeveškim konceptom.