sreda, 23 aprila, 2025
17.7 C
Kamnik
17.7 C
Kamnik
sreda, 23 aprila, 2025
17.7 C
Kamnik
sreda, 23 aprila, 2025
17.7 C
Kamnik
sreda, 23 aprila, 2025
DomovPogovoriGregor Torkar: Podjetnik mora imeti veliko energije in jasno vizijo

Gregor Torkar: Podjetnik mora imeti veliko energije in jasno vizijo

Gregor Torkar je človek radovednega duha, številnih zanimanj in še več inovativnih idej. Dela kot spiker in Dj na Radiu Bob, igra bas kitaro in organizira različne dogodke, je pa tudi lastnik čisto nove nostalgične ploščarne Črna pizza, ki je pod okriljem projekta Interreg Podonavje – CINEMA in razpisa Kamnik, moje podjetniško mesto pred kratkim odprla svoja vrata na Šutni. Ampak Črna pizza ni le običajna prodajalna plošč. V njej se človek takoj počuti kot v domači dnevni sobi. Udoben fotelj namreč kar kliče, da se v njem udobno namestiš, si nadeneš slušalke in samo uživaš v dobri glasbi.


Gregor, kakšno vzdušje ustvarjaš v Črni pizzi?

Že odkar sem dobil idejo po lastni ploščarni, v njej nikoli nisem želel zgolj prodajati glasbe. V Črno pizzo tako ljudje ne pridejo le po dobro ploščo, ampak imajo tukaj tudi možnost za sproščen pogovor in druženje, predvsem pa za uživanje v dobri glasbi. Zares si želim, da bi mi v Črni pizzi tudi v prihodnje uspelo ustvarjati vzdušje, ki sem ga še kot srednješolec občutil, ko sem redno zahajal v kranjsko ploščarno Alligator.

Kako to, da si se odločil odpreti ravno ploščarno?

Ugotovil sem, da v Sloveniji dejansko obstaja trg za nakup vinilnih plošč in tako je počasi dozorela odločitev, da odprem čisto svojo ploščarno. Veliko vinilnih plošč se pri nas proda preko spleta, a sam nisem ravno velik pristaš tovrstnega načina prodaje. Raje imam pristni osebni stik, zato glede tega, ali odpreti fizično prodajalno ali ne, ni bilo nobene dileme.

Kje si izvedel za projekt CINEMA, ki ob podpori Občine Kamnik nagovarja pogumne, kreativne in inovativne podjetnike, ki želijo s svojimi storitvami prispevati k obuditvi in razvoju starega mestnega jedra?

Ko sem sprejel odločitev, da odprem svojo ploščarno, sem takoj začel aktivno iskati primeren prostor. In tako sem popolnoma po naključju naletel na projekt CINEMA in poziv Kamnik, moje podjetniško mesto. Prav projekt CINEMA mi je zelo pomagal do tako zelo želenega prostora za mojo trgovino. Stopil sem v stik z najemodajalko, s katero sem pod zelo ugodnimi pogoji sklenil dolgoročno najemno pogodbo. In to je za nekoga, ki je šele na začetku podjetniške poti, zares zlata vredno. Sredstva, ki sem jih pridobil preko programa so mi in mi bodo še v veliko pomoč pri promociji, postavitvi spletne strani … Skratka, projekt CINEMA je bil zame še tista zadnja brca, ki me je spodbudila, da sem zares uresničil idejo po lastni ploščarni.

In vsekakor bi takih projektov potrebovali še več. Vendar pa si želim, da se projekti, kot je CINEMA, ne bi osredotočali le na izvajalce, ampak da bi bili v celoten proces vključeni tudi lastniki prostorov, za katere imam včasih občutek, da kar nekako ne želijo oživiti svojih praznih prostorov in jim vrniti njihovega prvotnega namena.  

Kako pa so prebivalci in obiskovalci Kamnika sprejeli tvojo trgovinico?

Čeprav se je trgovina Črna pizza odprla šele pred kratkim, sem deležen zelo pozitivnih odzivov. Ljudje, ki se oglasijo v trgovini, ob poslušanju glasbe radi obujajo spomine, se pogovarjajo o tem in onem … Skratka, v trgovini se veliko družimo in nikakor ne gre le za prodajo glasbe. Osebni stik s strankami se mi zdi zelo pomemben. 

Kot si nam zaupal, prihajaš iz Kranja. Kakšen pa se ti zdi utrip Kamnika? Ali imaš občutek, da domačini prepoznavajo vse potenciale, ki jih ponuja to čudovito srednjeveško mesto?

Res je, odraščal sem v Kranju, a zadnje leto in pol živim v Kamniku. Tukaj se odlično počutim. A hkrati sem včasih kar malo razočaran nad tem, da domačini v tem čudovitem mestu (še) ne prepoznajo dovolj priložnosti. Kamnik vidim kot mesto pestrega dogajanja, kot mesto kulture, kulinarike … Glede na to da imamo že samo v Kamniku kar nekaj kraft pivovarjev, bi si vsekakor želel, da bi se prav tukaj, na Šutni, odprla trgovina, kjer bi bila na voljo vsa slovenska kraft piva. Prav tako si v tej krasni ulici lahko predstavljam tudi dobro gostilno s srednjeveškim konceptom.

Kakšen je tvoj nasvet za vse, ki so tik pred tem, da stopijo na samostojno podjetniško pot (ali pa o tem šele razmišljajo)?

Pomembno je, da vsak najprej razdela svoje strahove in razmisli, kaj ga drži nazaj. Ponavadi ugotovimo, da je strah votel, okoli ga pa nič ni, in takrat se je treba samo vreči v vodo in poskusiti. No, vsem (bodočim) podjetnikom bi rad povedal še, naj se nikar ne bojijo birokracije.

Katere so po tvojem mnenju tiste lastnosti, ki naredijo dobrega podjetnika?

Podjetnik mora imeti predvsem veliko energije in jasno vizijo. Poleg tega sta pomembni tudi vztrajnost in konsistentnost, kar v praksi pomeni, da je treba dokončati, kar si zadaš.

Nam zaupaš še vizijo Črne pizze?

Nikoli ne želim, da bi Črna pizza postala nekaj megalomanskega, prav zato mi je trenutna velikost trgovine tako zelo všeč in tudi v prihodnje bi rad, da trgovina ostane približno v enakih okvirih.

Moj cilj je ves čas imeti na zalogi približno od 2000 do 2500 plošč, pa tudi glede izbora žanrov glasbe želim gledati na to, da bo vsak našel nekaj zase. Prav tako moja vizija glede dogajanja na Šutni seže še veliko dlje od Črne pizze. V tej prekrasni, a še vedno preveč zaspani ulici vidim ogromen skriti potencial mesta Kamnik in upam, da bom lahko tudi z drugimi projekti prispeval k njeni oživitvi.

SORODNI ČLANKI

VREME

Kamnik
moderate rain
17.7 ° C
18.8 °
17 °
75 %
1.5kmh
100 %
sre
21 °
čet
18 °
pet
10 °
sob
15 °
ned
15 °

SLEDITE NAM NA

Najbolj brano

DomovPogovoriGregor Torkar: Podjetnik mora imeti veliko energije in jasno vizijo

Gregor Torkar: Podjetnik mora imeti veliko energije in jasno vizijo

Gregor Torkar je človek radovednega duha, številnih zanimanj in še več inovativnih idej. Dela kot spiker in Dj na Radiu Bob, igra bas kitaro in organizira različne dogodke, je pa tudi lastnik čisto nove nostalgične ploščarne Črna pizza, ki je pod okriljem projekta Interreg Podonavje – CINEMA in razpisa Kamnik, moje podjetniško mesto pred kratkim odprla svoja vrata na Šutni. Ampak Črna pizza ni le običajna prodajalna plošč. V njej se človek takoj počuti kot v domači dnevni sobi. Udoben fotelj namreč kar kliče, da se v njem udobno namestiš, si nadeneš slušalke in samo uživaš v dobri glasbi.


Gregor, kakšno vzdušje ustvarjaš v Črni pizzi?

Že odkar sem dobil idejo po lastni ploščarni, v njej nikoli nisem želel zgolj prodajati glasbe. V Črno pizzo tako ljudje ne pridejo le po dobro ploščo, ampak imajo tukaj tudi možnost za sproščen pogovor in druženje, predvsem pa za uživanje v dobri glasbi. Zares si želim, da bi mi v Črni pizzi tudi v prihodnje uspelo ustvarjati vzdušje, ki sem ga še kot srednješolec občutil, ko sem redno zahajal v kranjsko ploščarno Alligator.

Kako to, da si se odločil odpreti ravno ploščarno?

Ugotovil sem, da v Sloveniji dejansko obstaja trg za nakup vinilnih plošč in tako je počasi dozorela odločitev, da odprem čisto svojo ploščarno. Veliko vinilnih plošč se pri nas proda preko spleta, a sam nisem ravno velik pristaš tovrstnega načina prodaje. Raje imam pristni osebni stik, zato glede tega, ali odpreti fizično prodajalno ali ne, ni bilo nobene dileme.

Kje si izvedel za projekt CINEMA, ki ob podpori Občine Kamnik nagovarja pogumne, kreativne in inovativne podjetnike, ki želijo s svojimi storitvami prispevati k obuditvi in razvoju starega mestnega jedra?

Ko sem sprejel odločitev, da odprem svojo ploščarno, sem takoj začel aktivno iskati primeren prostor. In tako sem popolnoma po naključju naletel na projekt CINEMA in poziv Kamnik, moje podjetniško mesto. Prav projekt CINEMA mi je zelo pomagal do tako zelo želenega prostora za mojo trgovino. Stopil sem v stik z najemodajalko, s katero sem pod zelo ugodnimi pogoji sklenil dolgoročno najemno pogodbo. In to je za nekoga, ki je šele na začetku podjetniške poti, zares zlata vredno. Sredstva, ki sem jih pridobil preko programa so mi in mi bodo še v veliko pomoč pri promociji, postavitvi spletne strani … Skratka, projekt CINEMA je bil zame še tista zadnja brca, ki me je spodbudila, da sem zares uresničil idejo po lastni ploščarni.

In vsekakor bi takih projektov potrebovali še več. Vendar pa si želim, da se projekti, kot je CINEMA, ne bi osredotočali le na izvajalce, ampak da bi bili v celoten proces vključeni tudi lastniki prostorov, za katere imam včasih občutek, da kar nekako ne želijo oživiti svojih praznih prostorov in jim vrniti njihovega prvotnega namena.  

Kako pa so prebivalci in obiskovalci Kamnika sprejeli tvojo trgovinico?

Čeprav se je trgovina Črna pizza odprla šele pred kratkim, sem deležen zelo pozitivnih odzivov. Ljudje, ki se oglasijo v trgovini, ob poslušanju glasbe radi obujajo spomine, se pogovarjajo o tem in onem … Skratka, v trgovini se veliko družimo in nikakor ne gre le za prodajo glasbe. Osebni stik s strankami se mi zdi zelo pomemben. 

Kot si nam zaupal, prihajaš iz Kranja. Kakšen pa se ti zdi utrip Kamnika? Ali imaš občutek, da domačini prepoznavajo vse potenciale, ki jih ponuja to čudovito srednjeveško mesto?

Res je, odraščal sem v Kranju, a zadnje leto in pol živim v Kamniku. Tukaj se odlično počutim. A hkrati sem včasih kar malo razočaran nad tem, da domačini v tem čudovitem mestu (še) ne prepoznajo dovolj priložnosti. Kamnik vidim kot mesto pestrega dogajanja, kot mesto kulture, kulinarike … Glede na to da imamo že samo v Kamniku kar nekaj kraft pivovarjev, bi si vsekakor želel, da bi se prav tukaj, na Šutni, odprla trgovina, kjer bi bila na voljo vsa slovenska kraft piva. Prav tako si v tej krasni ulici lahko predstavljam tudi dobro gostilno s srednjeveškim konceptom.

Kakšen je tvoj nasvet za vse, ki so tik pred tem, da stopijo na samostojno podjetniško pot (ali pa o tem šele razmišljajo)?

Pomembno je, da vsak najprej razdela svoje strahove in razmisli, kaj ga drži nazaj. Ponavadi ugotovimo, da je strah votel, okoli ga pa nič ni, in takrat se je treba samo vreči v vodo in poskusiti. No, vsem (bodočim) podjetnikom bi rad povedal še, naj se nikar ne bojijo birokracije.

Katere so po tvojem mnenju tiste lastnosti, ki naredijo dobrega podjetnika?

Podjetnik mora imeti predvsem veliko energije in jasno vizijo. Poleg tega sta pomembni tudi vztrajnost in konsistentnost, kar v praksi pomeni, da je treba dokončati, kar si zadaš.

Nam zaupaš še vizijo Črne pizze?

Nikoli ne želim, da bi Črna pizza postala nekaj megalomanskega, prav zato mi je trenutna velikost trgovine tako zelo všeč in tudi v prihodnje bi rad, da trgovina ostane približno v enakih okvirih.

Moj cilj je ves čas imeti na zalogi približno od 2000 do 2500 plošč, pa tudi glede izbora žanrov glasbe želim gledati na to, da bo vsak našel nekaj zase. Prav tako moja vizija glede dogajanja na Šutni seže še veliko dlje od Črne pizze. V tej prekrasni, a še vedno preveč zaspani ulici vidim ogromen skriti potencial mesta Kamnik in upam, da bom lahko tudi z drugimi projekti prispeval k njeni oživitvi.

SORODNI ČLANKI

VREME

Kamnik
moderate rain
17.7 ° C
18.8 °
17 °
75 %
1.5kmh
100 %
sre
21 °
čet
18 °
pet
10 °
sob
15 °
ned
15 °

SLEDITE NAM NA

Najbolj brano