torek, 10 septembra, 2024
13.9 C
Kamnik
13.9 C
Kamnik
torek, 10 septembra, 2024
13.9 C
Kamnik
torek, 10 septembra, 2024
13.9 C
Kamnik
torek, 10 septembra, 2024
DomovAktualnoNove ideje za kamniški turizem

Nove ideje za kamniški turizem

Že drugo leto zapored je v Kamniku potekal vseslovenski turistični start-up vikend, ki je namenjen iskanju in snovanju novih, edinstvenih turističnih poslovnih idej. »Kamnik se intenzivno razvija kot aktivna, zelena, trajnostna turistična destinacija in namen ter cilj dogodka sta nadgradnja obstoječe turistične ponudbe z novimi idejami, storitvami in produkti za ustvarjanje novih atraktivnih turističnih programov ter privabljanje večdnevnih gostov,« so povedali organizatorji dogodka iz Zadruge KIKštarter, Podjetniškega kluba Kamnik ter Zavoda za turizem in šport Kamnik.


Tokrat je na turističnem start-up vikendu, ki je letos potekal v Slovenia Eco Resortu, sodelovalo sedemnajst udeležencev. Tri dni so razmišljali, raziskovali in snovali nove turistične produkte. Nastalo je osem idej, od tega se jih je šest uvrstilo v finale, ki je potekal sinoči, ko so ekipe svoje ideje in vizije predstavile komisiji. Slednjo so sestavljali Matjaž Jug, ETC Adriatic d.o.o., Tomaž Lah, Nektar Natura d.o.o., Uroš Rak, predsednik Podjetniškega kluba Kamnik, in Urban Bergant, Elektrina d.o.o.

Turistični startup vikend 2022

V finalu se je predstavilo šest turističnih doživetij. Andreja Košir, Klavdija Hribar in Katja Klemenčič so predstavile produkt Gozdna doživetja na Kamniškem, ki vključuje gozdne kopeli, poslušanje in snemanje zvokov gozdov ter gozdno jogo. Ideja, ki jo je Andreja Košir že preizkusila na Jezerskem, kjer je izvedla 200 takih doživetij, je namenjena predvsem družinam. Mateja Aleksandra Kegel je skupaj z Alešem Kraljem predstavila Energy Escape Room po sledeh mamuta, ki vključuje mobilno sobo pobega, v kateri se obiskovalci raznih dogodkov lahko seznanijo s kulturnimi, zgodovinskimi in naravnimi danostmi Kamnika in okolice, hkrati pa vključuje tudi štiri pakete za obiskovalce, ki bi obiskali sobo pobega, ki že deluje na Šutni v Kamniku. Danijel Volčič in Mojca Kalčič sta predstavila idejo romantičnih trenutkov (The romantic moments), ki bi na vodi plavajoči platformi ponudila vrhunsko kulinariko. Boštjan Zarnik je predstavil bananino vino. Maja Brula, Anja Stare, Branka Urbanija in Boštjan Štorman so predstavili mobilni velnes, ki bi vključeval savno in kopel, opcijsko tudi maserja, in bi bil namenjen zasebnim najemu ali najemu oz. prodaji turističnim ponudnikom. Dejan Mitrovič in Margarita Mitrovič sta predstavila doživetje Plant hunters, ki bi ponudilo delavnico z nabiranjem zelišč. Udeleženci bi v gozdu nabrali sezonska zelišča, gobe in/ali jagodičevje, vse skupaj nato shranili v lično embalažo in kot uporaben spominek ali darilo odnesli domov.

Zmagovalec: Gozdna doživetja na Kamniškem

»Vseh šest idej ima potencial. Naredimo lahko kakovostne, dobre in zanimive programe,« je dejal predstavnik komisije Matjaž Jug, potem pa vsaki izmed ekip podal pozitivne vidike njihovih idej in možnosti za nadgradnjo. Komisija je med predstavljenimi predlogi izbrala tri zmagovalne, in sicer je prvo nagrado in 1200 evrov osvojil produkt Gozdna doživetja na Kamniškem, drugo nagrado in 500 evrov produkt Plant hunters in tretjo nagrado ter 300 evrov Mobilni escape room.

Podeljene so bile tudi tri posebne nagrade, in sicer za tiste ideje, ki poudarjajo inovativen razvoj in nadgradnjo Tuhinjske doline ter Term Snovik. Čeprav so nagrajenci le trije, je Ivan Hribar, prokurist Term Snovik, poudaril, da je vseh šest ekip dobrodošlih v Termah Snovik, kjer se bodo skupaj potrudili ustvariti nove zgodbe. Prvo nagrado (storitve Term Snovik v vrednosti 200 evrov) je osvojil produkt Gozdna doživetja na Kamniškem, drugo (storitve Term Snovik v vrednosti 100 evrov) Romantična doživetja in tretjo nagrado (storitve Term Snovik v vrednosti 50 evrov) Mobilni escape room.

Vse ekipe, ki so sodelovale na turističnem start-up vikendu, so lahko do 30. junija prijavijo tudi na razpis Občine Kamnik za podporo najboljšim poslovnim idejam s področja turizma. Razpisanih je 25 tisoč evrov. Podprte bodo ideje, ki bodo reševale izzive in nadgradnjo razvoja turizma v občini Kamnik. Poleg tega bo možno pridobiti tudi direktne podpore najboljšim podjetniškim idejam s strani KIKŠtarter pospeševalnika d.o.o..

Iskati je treba dodano vrednost

V okviru turističnega start-up vikenda je potekala tudi okrogla miza na temo Prihodnost razvoja turizma na Kamniškem, na njej pa so sodelovali kamniški župan Matej Slapar, ustanovitelj in prokurist Term Snovik Ivan Hribar, direktor Rimskih Term Valery Arakelov in lastnica Kampa Koren iz Kobarida Lidija Koren. Vsi štirje so pohvalili predstavljene turistične ideje, v zvezi s kamniškim turizmom pa dejali, da je velika prednost bližina Ljubljane, ključno pa je, da se vzporedno z rastjo turizma na Kamniškem razvija tudi vsa infrastruktura, od cest in kolesarskih stez do trgovine in gostinstva. »Ne za vsako ceno dosegati količine, raje iščite dodano vrednost oz. iščite goste z večjo potrošnjo,« je dejala Korenova, medtem ko je Hribar dodal, da z gradnjo infrastrukture pridobijo tako turisti kot domačini, ter izpostavil, da se v tem smislu v Tuhinjski dolini počutijo zapostavljeno. Župan Matej Slapar je še povedal, da iščejo tudi rešitve za dejavnosti v starem mestnem središču, ki bodo med drugimi vključene tudi v novo strategijo turizma v Kamniku, ki je v nastajanju.

Turistični startup vikend 2022
SORODNI ČLANKI