Blagovna znamka Helios Tessarol praznuje 100 let, kar priča o njeni tradiciji, razvoju in tesni povezanosti z lokalno skupnostjo. V podjetju si z inovativnimi projekti, ki združujejo tehnologijo, človeški potencial in trajnostne pristope, prizadevajo k ustvarjanju dolgoročnih pozitivnih sprememb v lokalni skupnosti in širše. Letošnjo obletnico praznujejo s posebnim projektom obnove javnih otroških igrišč s svežim nanosom barve, v katerem so se povezali z devetimi slovenskimi občinami.
Obnova otroškega igrišča v parku Martina Krpana v Domžalah je že zaključena, saj se je praznovanje obletnice simbolno začelo tam, kjer se je zgodba blagovne znamke Helios Tessarol začela. Za obnovo otroškega igrišča se tako poteguje še devet otroških igrišč iz občin Črnomelj, Krško, Murska Sobota, Radovljica, Ravne na Koroškem, Sežana, Slovenska Bistrica, Trbovlje in Vrhnika. Občanke in občani lahko za otroško igrišče glasujejo do 15. maja, tisto igrišče, ki bo prejelo največ glasov, pa bo obnovila ekipa zaposlenih iz podjetja Helios TBLUS.
»Veseli me, da lahko tako pomembno obletnico podjetja praznujemo v sodelovanju s skupnostjo, v kateri delujemo. Na ta način vračamo družbi, s katero uspešno sobivamo že celo stoletje,« je poudaril izvršni direktor podjetja Helios TBLUS Marko Podjed.
Županja občine Domžale Renata Kosec je izpostavila, da je obnova otroškega igrišča v parku Martina Krpana simbol uspešnega sodelovanja med občino Domžale in podjetjem Helios TBLUS. »Hvaležni smo, da v naši okolici delujejo podjetja, ki jim je mar in to s svojimi dejanji ves čas dokazujejo. Tokrat so razveselili naše najmlajše in prispevali k njihovemu zadovoljnemu in varnemu otroštvu.«
Projekt obnove otroških igrišč je le en primer zavezanosti podjetja k razvoju in dobrobiti širšega okolja. Prepričani so, da s tem, ko gradijo mostove med podjetjem, skupnostjo in naravo, gradijo tudi trajnostno prihodnost za prihodnje generacije.