Nagrada ADMA poslovna odličnost leta, s katero Planet GV na kongresu za administrativne menedžerje vsako leto predstavi uspešne in perspektivne posameznike, ki delujejo na področju podpore menedžmentu, je letos pripadla Damjani Jagodic, energični Kamničanki, ki pravi, da je poslovna odličnost njeno vodilo že več kot 20 let, a vedno je vanjo vpletla tudi delček sebe in svoje neverjetne energije. »Če delaš iz sebe in s srcem, potem to opazijo tudi nadrejeni, sodelavci in poslovni partnerji. Delati v okolju, ki to ceni, je nekaj najlepšega,« pravi 49-letnica, ki v svojem delu čuti zadoščenje, saj ve, da z njim nekomu polepša dan.
Damjana je bila vesela in počaščena, že ko je izvedela, da je predlagana za nagrado. Na izbor se lahko oseba uvrsti na več načinov: lahko se prijaviš sam ali pa te predlaga podjetje, sodelavci oz. članice v klubu poslovne odličnosti ali pa te predlaga članica oz. član strokovne komisije. »Bila sem presenečena,« se spominja Damjana, saj jo je v izbor predlagala članica strokovne komisije Suzi Asfour, »sprva sem bila v šoku, potem pa sem se le odločila, da tako mora biti, zavihala rokave in pripravila ustrezno dokumentacijo. Bila sem hvaležna, da je Suzi prepoznala moj potencial, delo in doprinos v klubu poslovne odličnosti Excellentia.«
Fantastično novico o kandidaturi na izbor, je Damjana izvedela ravno ob zaključku delovanja kluba poslovne odličnosti Excellentia, ki je povezoval več kot 70 poslovnih žensk iz vse Slovenije. Damjana je bila ena od ustanovnih članic in skupaj s predsednico Petro Arnež Mohorič gonilna sila kluba. »Pred leti sem hrepenela po klubu, ki bi v lokalnem okolju povezal poslovne ženske, potem pa sem na Facebooku čisto slučajno zasledila oglas, da tak klub že obstaja, stisnila všeček in spletla se je čudovita poslovna zgodba. Pred kratkim smo jo po petih letih s prelepim zaključkom sicer končali, zato sem se odločila, da bom prosti čas namenila sebi,« razlaga Damjana.
Očitno so njeno odličnost v klubu pa tudi na dosedanjih delovnih mestih prepoznali vsi člani strokovne komisije in Damjano nagradili z nazivom ADMA poslovna odličnost leta 2024. »Prepoznali so moj trud, delo, vztrajnost, zato sem zelo počaščena. Na tej poti sem hvaležna vsem, ki so mi stali ob strani, še posebej Petri Arnež Mohorič, ki me je kot mednarodna Heal your Life coachinja vodila po poti osebne rasti, odprla vrata v svet poslovne odličnosti in dala krila, da so skupaj z ostalimi članicami napisale zgodbo o uspehu,« je vesela Damjana, ki je dolga leta delala v podjetju, ki se ukvarja z digitalizacijo poslovanja, vmes je zajadrala v marketinške vode, zdaj pa je že dobro leto v podjetju Geberit prodaja, d.o.o., asistentka direktorja za Adriatic regijo (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija, Kosovo, Albanija, Črna gora, severna Makedonija). »To je moja sanjska služba!« je navdušena Damjana, ki jo izpolnjuje predvsem raznoliko delo ter skupinski duh. Delo v podpori menedžmentu že dolgo namreč ni le kuhanje kav in organizacija sestankov, ampak mora oseba, zaposlena na tem področju, poznati vsa področja podjetja, sodelovati z različnimi oddelki, ljudmi in državami. Če je nekoč stereotipno veljalo, da tajnica skrbi za fikus in kavo, je danes pravzaprav multipraktik. »Res je,« se strinja Damjana, ki meni, da zaradi zmožnosti opravljanja več nalog hkrati in dobre organizacije ter pozornosti na podrobnosti na tem področju še vedno prevladujejo ženske.
A še bolj kot raznoliko delo in prevzemanje odgovornosti Damjano v podjetju Geberitprodaja, d.o.o. navdušujejo dobri odnosi in iskrena, odprta komunikacija. »Že ko sem prišla v podjetje na razgovor, sem začutila pozitivno vzdušje. V podjetju Geberit prodaja je človek na prvem mestu. Postavljene imamo strategije, določeni so cilji, a naši delovni procesi potekajo mirno. V preteklosti sem imela drugačne izkušnje, zato danes cenim delovno okolje s pozitivnimi vrednotami,« razlaga Damjana, ki se je pred kratkim vrnila z enotedenskega osnovnega izobraževanja na sedežu koncerna Geberit v Švici, ki ga mora po začetku zaposlitve opraviti vsak izmed več kot 11 tisoč zaposlenih v skupini po vsem svetu, »ko opraviš to izobraževanje, se še bolj zavedaš, v kakšnem podjetju delaš. Vstopamo v 150-letnico ustanovitve podjetja in veljamo za vodilnega ponudnika sanitarne tehnike v svetu. Zdaj vem, zakaj smo vodilni.«
Dober odnos sta zgradila tudi z nadrejenim, direktorjem Miranom Medvedom, ki je ob prejemu nagrade o njej dejal: »V naš dinamičen kolektiv, kjer je skupinski duh na visokem nivoju, je prinesla bogata znanja ter izkušnje. Biti boljša, znati še več ter vnesti pozitivno energijo v kolektiv, je njen moto. Moto, ki jo žene na poti do njenega cilja.« Vesela je iskrenega odnosa, ki ga imata, na prvem mestu pa izpostavlja zaupanje. »Če ni zaupanja, nima smisla ostajati v odnosu – tako v poslovnem kot osebnem,« pravi Kamničanka, zaljubljena v svoje rojstno mesto. Zdaj, ko se bo dogajanje ob zaprtju kluba in prejemu nagrade nekoliko umirilo, se bo končno lahko posvetila vsemu, kar ima rada: hribom in naravi pa potovanjem in hčeri Joni, ki ima – naključje ali usoda? – enako ime, kot se imenuje mesto v Švici, kjer domuje koncern Geberit.