Na Občini Komenda so v zadnjih dveh letih močno okrepili vlaganja v opremljenost vseh društev pod okriljem Gasilske zveze Komenda. V prostore Prostovoljnega gasilskega društva Moste je marca prvič zapeljalo novo, moderno gasilsko vozilo GVC-2. Nova vozila bodo razveselila tudi gasilce iz Križa in Komende.
Skupna vrednost investicije je znašala skoraj 400.000 evrov, od tega 105.044 evrov za podvozje, 280.455 evrov za nadgradnjo. Uradni prevzem vozila bo opravljen v soboto, 10. maja, ob 19. uri, ko bo v Gasilskem domu Moste tudi velika gasilska veselica. Poleg osnovne opreme vozilo vsebuje tudi vso potrebno tehniko za tehnične reševalne naloge.
Občina Komenda bo letos financirala tudi nadgradnjo novega vozila za potrebe Prostovoljnega društva Komenda. Celotna investicija bo Občino Komenda stala 406.670 evrov. Kupili bodo še šasije novega vozila za potrebe Prostovoljnega gasilskega društva Križ v ocenjeni vrednosti okoli 110.000 evrov. V letu 2026 pa je načrtovana še nadgradnja omenjenega vozila, kar pomeni, da bo Občina Komenda v tem mandatu v moderno opremljenost gasilskih društev v sklopu Gasilske zveze Komenda namenila več kot milijon evrov.
Komendski župan Jurij Kern se zaveda, kako pomembna je primerna opremljenost lokalnih gasilskih društev: »Na Občini Komenda se zavedamo ključne vloge gasilcev pri zagotavljanju varnosti in pomoči občanom v najtežjih trenutkih. Prizadevamo si, da imajo vsa društva pod okriljem Gasilske zveze Komenda na voljo sodobno opremo, ki jim omogoča hitro in učinkovito ukrepanje. Novo gasilsko vozilo ni le tehnična pridobitev, temveč tudi izraz naše podpore in hvaležnosti vsem prostovoljnim in poklicnim gasilcem, ki nesebično skrbijo za varnost vseh nas.«
Občina Komenda se je prijavila tudi na razpis Ministrstva za obrambo Republike Slovenije (MORS) z nazivom: Sodelovanje občin pri testiranju protipoplavne opreme enot za hiter odziv na podnebno pogojene nesreče. Izbranih bo osem testnih občin, ki bodo prve prevzele kombinirana tovorna vozila z modularnimi kontejnerji, namenjena učinkovitemu odzivanju na naravne in druge nesreče, kot so poplave, plazovi ter druge izredne razmere. Vozila in oprema bodo namenjeni hitremu odzivanju na nesreče in bodo v primeru večjih potreb na voljo tudi za medobčinsko ali mednarodno pomoč. Stroški vzdrževanja in servisiranja so kriti s strani URSZR, občine pa bodo krile le stroške goriva pri lastni uporabi vozil.