Pri Modrih novicah verjamemo, da si lokalne zgodbe, ki jih pišejo prebivalci naših krajev, zaslužijo pozornost. Zato se že 25 let trudimo, da z vami delimo preverjene in zanimive informacije ter zgodbe iz regije, ki jo pokrivamo (Kamnik, Domžale, Mengeš, Trzin in Komenda). S pomočjo dogodkov, ki jih organiziramo (Pohod ob reki, ki povezuje, Dobrodelni pohod in Šola teka), se trudimo dogajanja ne samo zapisovati, ampak tudi soustvarjati. V zadnjih dveh letih smo prenovili spletni portal modre-novice.si in se tudi kadrovsko okrepili, kar se pozna tudi pri rekordnih rezultatih branosti, ki jih dosegamo to leto.
V prvi polovici leta 2023 smo dosegli več kot pol milijona ogledov spletne strani, stran pa je obiskovalo več kot 100.000 uporabnikov. V istem obdobju lani smo imeli za polovico manj ogledov spletne strani in prav toliko manj je bilo tudi različnih obiskovalcev. Rekorden mesec je bil letošnji junij, ko smo imeli več kot 110.000 tisoč ogledov strani, za katere je poskrbelo 28.200 uporabnikov, ki so si ob enem obisku ogledali več kot tri strani. Ti podatki nakazujejo, da bomo rastli še tudi naprej. Da nam zaupa čedalje več ljudi, kažejo tudi številne pohvale, ki jih dobivamo za kvalitetne avtorske članke tako v tiskani verziji, ki vas razveseli enkrat na mesec, kot tudi na spletnem portalu. Objavljamo pozitivne zgodbe, ki v nacionalnih medijih ne dobijo pozornosti. Pri nas tako lahko berete lahko o sosedovem fantu, ki je odličen športnik, sošolcu iz srednje šole, ki je uspešen podjetnik, pa o vseh aktualnih temah, ki pomembno krojijo vsakdan nekega kraja – od del na cestah in gradnje nove šole do širitve zdravstvenega doma in draženja cen v vrtcih.
Vabimo vas, da nas spremljate in nam zaupate še naprej. Še naprej se bomo trudili, da bomo delali kvalitetno in skupaj z vami gradili skupnost, v kateri bomo vsi z veseljem živeli. Vidimo se, na katerem izmed številnih dogodkov v naših občinah, že sedaj vas pa vabimo že na 11. izvedbo Dobrodelnega pohoda na Sv. Primož, ki bo 23. septembra.
Oglašujte v Modrih novicah
Če imate svojo lastno blagovno znamko in ne veste, kako bi se oglaševali, vam ponujamo ugodne pakete, s katerimi boste lahko gradili ugled vaše znamke ali pa si povečali prodajo.
Oglaševanje v regionalnih medijih je praviloma precej cenejše od oglaševanja v nacionalnih medijih, hkrati pa prvi bolj temeljito pokrivajo regionalni bazen oz. je njihov doseg v regiji primerljiv (ali celo večji) z večjimi mediji. Ljudje regionalnim medijem zaupajo, saj vsebino ustvarjajo lokalni prebivalci, ki tu živijo. Problematiko spremljajo bolj poglobljeno in niso podvrženi objavam t.i. lažnih novic, saj so bolj nepristranski in niso pod vplivom kapitala, kot je to pogosto pri nacionalnih medijih.
Mimogrede, raziskava družb iPROM in Valicon o medijskih navadah slovenskih uporabnikov spleta v letu 2022 je pokazala, da vprašani bolj zaupajo medijem odprtega spleta, kot so vsebinski spletni mediji, spletni novičarski portali, spletne trgovine, spletne strani podjetij, kot pa vsebinam v ograjenih vrtovih, ki so v večji meri del platform družbenih omrežij. Analiza odnosa do oglasnih sporočil je pokazala, da uporabniki ocenjujejo oglasna sporočila na odprtem spletu kot bolj relevantna, medtem ko je relevantnost v ograjenih vrtovih nižja. Največ uporabnikov prebira novičarske spletne medije (80 %), na spletu pa v povprečju preživimo slabih pet ur dnevno.
Več o možnostih oglaševanja v regionalnem mediju Modre novice si lahko preberete tukaj ali pa nam pišete na urednistvo@modre-novice.si in naša ekipa tržnikov vam bo z veseljem predstavila vse različice ali pripravila ponudbo, prilagojeno vaši dejavnosti in ciljem, ki jih z oglaševanjem želite doseči.