Za samostanskimi zidovi so z ureditvijo in zasaditvijo zeliščnega vrta začeli oblikovati blagovno znamko Doroteja, ki združuje zeliščarsko in rokodelsko znanje celotne Slovenije. Znamka ima ime po slavni mekinjski opatinji Doroteji Sidoniji Gallenberg.
Začeli so z izdelki, v katerih so uporabili zelišča, pridelana na samostanskem vrtu. Iz njih izdelujejo čaje, sokove, zeliščne soli, mazila in likerje. Na vrtu je polno vrtnic, zato je vrtnica zaščitni znak izdelkov.
Vsem izdelkom znamke Doroteja je skupna dolgoletna tradicija, zeliščarsko, slovensko poreklo, inovativnost izdelkov in privlačna podoba. Izdelke bodo razdelili na več skupin: živilski izdelki, kozmetični izdelki, rokodelski izdelki in darilni program. Izdelke prodajajo v samostanski trgovini. V kratkem bodo na voljo v spletni trgovini na strani www.doroteja.si. Turistom za zajtrk ponujajo zeliščne namaze in sokove, pridelane iz samostanskih zelišč.
Ime Doroteja izdelki nosijo po slavni samostanki opatinji, Doroteji Sidoniji Gallenberg (1664 – 1728). Pod njenim vodstvom je samostan doživel pravi preporod tako v duhovnem kot posvetnem smislu. Z deli, ki jih je nadaljevala pri obnovi cerkve, je pustila pečat, viden še danes, predvsem pa je samostan z novimi pravili približala prvotnim vodilom ustanoviteljice uršulinskega reda, sv. Klare Asiške. Zahtevala je enotno obleko vseh redovnic, vse so imele skupno kuharico in perico. Prepovedala je zasebne obiske. Med bivanjem v samostanu se je dodatno izobraževala zlasti v umetnosti poznavanja zelišč, koristnosti njihove uporabe in njihovih zdravilnih učinkih. Zato ni čudno, da so bili okoliški prebivalci bili materi prednici izjemno hvaležni za vso njeno pomoč pri zdravljenju bolezni. Opatijo je vodila z resnostjo, preudarnostjo, predanostjo in vero. In kot taka je bila lahka izbira za obraz znamke.

