V soboto, 25. oktobra, je Trzin znova oživel v znamenju čarovniškega dogajanja. Kulturno-umetniško društvo Franc Kotar je v okviru tradicionalnega dogodka Veliki čarovniški žur že tretjič pripravilo prav posebno doživetje – Hišo strahov na tematiko zapuščene umobolnice.
Letošnja izvedba je združevala elemente sobe pobega in interaktivne igre, kar je obiskovalcem ponudilo edinstveno izkušnjo napetosti, raziskovanja in sodelovanja. Dogodek je potekal v kletnih garderobnih prostorih KUD Trzin, kjer so otroci v manjših skupinah vstopali v temne prostore in se podali na naloge v treh sobah. Morali so poiskati tri številke, iz njih sestaviti kodo in z njo odkleniti vrata v naslednji del.
V nadaljevanju je približno 60 otrok pričakalo še dvoje sob – ena z operacijsko posteljo in druga, zamegljena, kjer so se skrivali duhovi. Otroci so morali poiskati izhod in pobegniti iz hiše, pri tem pa so jih spremljali strašljivi zvočni učinki, utripajoče luči in igralci, ki so poskrbeli za pravo mero napetosti.
V igralskih vlogah so sodelovali člani Mladinskega kluba ter zunanji udeleženci: Lora Goričan, Zoja Pacek, Keja Kokošar, Dan Primožič, Urban Žabkar, Lučka Jakše, Lara Jakše, Jan Urbanija in Nina Goropečnik. Hiša strahov je bila odprta od 18. do 21. ure, vanjo pa je vstopilo približno 60 otrok.
Mladi ustvarjalci z veliko mero odgovornosti in domišljije
Približno 20 mladih je priprave začelo že septembra. Oblikovali so koncept dogodka, določili prostore izvedbe, pripravili načrt scenografije in se usklajevali s člani KUD Trzin. Nato so začeli zbirati in izdelovati potrebne rekvizite, kostume in tehnično opremo. V oktobru so sledile intenzivne priprave – oblikovanje posameznih sob, postavitev elementov in preizkušanje tehničnih rešitev. Zadnja tedna pred dogodkom sta bila posebej naporna, saj so mladi dokončevali postavitve in pilili detajle, ki so ustvarili pravo srhljivo vzdušje.
Skozi proces so udeleženci pridobili številna znanja in kompetence, ki presegajo šolsko okolje: naučili so se timskega dela, samostojnega načrtovanja, tehnične izvedbe in ustvarjalnega reševanja izzivov. Spoznali so, kako zahtevno – a hkrati izjemno navdihujoče – je usklajevati različna področja pri pripravi kulturnega dogodka.










