Hrib Šumberk, zelena pljuča mesta, ima za Domžale velik pomen. Sem se lahko prebivalci odpravijo na krajši sprehod, na rekreacijo po trim stezi ali pa skupaj s svojimi potomci raziščejo skrivnosti pravljičnega Šumberka. Poligon se nahaja ob Kinološkem društvu v Domžalah. Na veliki petek so s slavnostim odprtjem pospremili še zadnjo pridobitev zelenega osamelca, gorsko kolesarski poligon, ki bo najbolj prav prišel varovancem in trenerjem domžalskega kolesarskega društva Energija Team.
»Presrečni smo, da smo dobili uradno progo, kjer lahkotreniramo, kar je sicer velik problem, saj vemo, da srečevanje peščev in gorskih kolesarjev ne poteka najlepše. Ko vzgajamo, pravimo, da imajo pešci vedno prednost,« je povedal Mitja Tancik, predsednik kolesarskega društva Energija Team, v katerem trenirajo številni mladi upi in tudi nekaj starejših tekmovalcev, ki jim proga pomeni prostor za trening in ustrezno pripravo za tekmovanja v tujini.
»Septembra 2018 smo sprejemali občinski prostorski načrt in takrat smo so odločili, da želimo kupiti vse parcele na hribu, kjer želimo na različnih območjih razviti različne tipe rekreacije. Poligon je sedaj tu, želim vam varno vožnjo,« je mladim kolesarjem zaželel domžalski župan Toni Dragar.
Janez Bajda, predstavnik podjetja BattCrew, kjer so načrtovali MTB poligon, je dodal: »Bilo je zahtevno pridobivati dovoljenja za gradnjo, zato res pohvala Občini, ki je šla nasproti kolesarjem. Gradnja je bila težka, saj se na majhni površini pojavlja veliko različnih elementov. Poligon je zgrajen, upam, da boste uživali na njem.«
Poligon so kot prvi preizkusili mladi varovanci kluba Energija, ki so nad novo pridobitvijo navdušeni. Proga je primerna tudi za tekmovanja, ki jih načrtujejo že čez nekaj mesecev. Organizirali bodo tudi državna prvenstva. Takrat, ko ni treninga in tekem, se po progi lahko spustijo tudi rekreativni kolesarji in vadijo svoje znanje. Poligon je zahteven, a ga še vseeno zmore vsak, samo paziti je treba na kolo in na glavo.
Na poligonu so štiri označene kolesarske poti, vsaka z drugo težavnostno stopnjo. V osnovi se proge delijo na dva dela, in sicer na flow in tehnične proge. Flow proge so narejene strojno, prepoznamo jih po široki vozni površini. Vključujejo skoke, bande in role. Označene so z valovito linijo. Tehnične proge so narejene ročno na naravnem terenu. Na njih najdemo korenine, skale in druge naravne ovire. Označene so z ostro cikcak linijo. Več o sami investiciji se preberite na tej povezavi.