V torek in sredo popoldne je na domžalski obrtni zbornici potekal že drugi domžalski hekaton, na katerem so udeleženci reševali izzive treh institucij in podjetij. Da so iskali rešitve v pravo smer, sta poskrbela mentorja Enej Gradišek iz Corpohuba in Mellanie Grudniik iz Obrtne zbornice Domžale, ki sta usmerjala udeležence in jim nudila vso pomoč pri reševanju izzivov. Komisijo je najbolj prepričala druga skupina, ki je reševala izziv podjetja Čista 10-Ka, na drugem mestu ji je sledila tretja skupina, ki je reševala izziv Občine Domžale, in na tretjem mestu druga skupina, ki je reševala izziv Knjižnice Domžale.
Letos so kar štiri ekipe reševale izzive, zato je imela komisija resnično težko nalogo, kako izmed vseh odličnih rešitev izbrati tisto najboljšo.
Zmagovalna ekipa, ki je reševala izziv “Kako s 300 EUR povečati prepoznavnost blagovne znamke Čista 10-Ka”, je strokovno komisijo prepričala s kreativnostjo, izvedljivostjo in prepričljivostjo. Motiviranje zaposlenih, grajenje skupnosti in vsebinski marketing ter specializacija čiščenja sončnih elektrarn, so le ene izmed predlaganih kreativnih rešitev. Predstavnica podjetja je bila rešitev nadvse vesela in je povedala, da bodo z veseljem pristopili k izvedbi predlaganih rešitev.
Drugo mesto je zasedla ekipa, ki je reševala izziv “Krepitev transparentnosti in sodelovanja med občino in podjetniki”, ki ji je za las ušlo prvo mesto, saj je komisijo navdušila s kreativni predlaganimi rešitvami, prepričljivim nastopom in jasnimi koraki za izvedbo predlaganih rešitev. Vzpostavitev spletne plaftorme, multikanalnost, združitev digitalnega in fizičnega sveta, “one stop shop” ter grajenje skupnosti, so le ene izmed mnogih rešitev, ki jih je predlagala druga skupina. Predstavnica Občine Domžale je bila navdušena nad predlaganimi rešitvami in novim uvidom, ki ga je skupina predstavila za rešitev izziva. Te rešitve bodo lahko Občini pomagale pri spodbujanju podjetništva in izmenjavi informacij med podjetniki.
Tretje mesto je zasedla ekipa, ki je reševala izziv Povečanje motivacije in angažiranosti zaposlenih v Knjižnici Domžale. Komisijo je prepričala z zanimivim nastopom, kreativnimi rešitvami ter izvedljivostjo predlaganih rešitev. Tretjeuvrščena skupina je predlagala vrsto mehkih inovativnih ukrepov, ki na zabaven in učinkovit način krepijo povezanost zaposlenih, dvigujejo motivacijo in zavzetost zaposlenih, med drugim jutranje vaje za spodbujanje motivacije in hormonov sreče, vzpostavitev skrinje za predloge za teambuilding dogodke, ter sistem za aktivno vključevanje zaposlenih v odločanje in redno prejemanje pohval za njihovo delo. Te rešitve bi jim lahko pomagale pri zmanjšanju odsotnosti zaposlenih in izboljšanju njihovega zadovoljstva z delom. Predstavnica Knjižnice Domžale je bila zelo zadovoljna in je povedala, da bodo zagotovo upoštevali vsaj nekaj od predlaganih rešitev.
Udeleženci in predstavniki so bili navdušeni nad hekatonom, saj je omogočil razvoj inovativnih rešitev za aktualne izzive institucij. Udeležencem je bila všeč priložnost, ko so lahko pod budnim mentorstvom in strokovno pomočjo uporabili svoje znanje in spretnosti za reševanje realnih problemov, nad pridobljenimi poznanstvi, zmagovalci pa seveda tudi nad denarnimi nagradami, ki so jih bili deležni.